Wednesday, August 10, 2011

Bunga Telur Terkini

Alamak, dah last minute baru dapat tau kena buat bunga telur.  Aku ader 2 hari jer lagi untuk menyiapkannya.  Mula ingat nak beli jer bunga telur yang dah siap, tapi bila pergi kedai pengantin....rasa cam tak best la pulak.  Lepas tu susah pulak tu nak jumpa yang menepati tema, baby blue & pink.  Ala.. nak buat camner nih, nak buat sure masa tak cukup, lagi dua hari jer beb... adussss.  Tiba-tiba masa tengah citer problem bunga telur ni kat member ofis Saara, dier terus bagi idea yang bernas.  Saara kata dier pernah pergi kenduri kahwin (kat hotel lagi gitu...) bunga telur kat pelamin tu guna bunga tiruan jer semua hanya ikat kain net saja.  Susunan bunga telur tu yang penting, kena buat ala "flower arrangement" untuk hiasan rumah.  Yess...bernas sungguh idea my fren ni, nah inilah aku rasa solution untuk buat bunga telur dalam waktu yang singkat tapi penuh bergaya....
Just ikat kain net & riben kat bunga.

Antara bunga tiruan yg aku pilih tuk jadi bunga telur .

Kotak bekas supplement , aku buat jadi pasu bunga telur.

Just balutkan kotak dengan pembalut hadiah polka dot warna baby blue

Dah siap pun, pasu/bekas bunga telur. Untuk sempadan kotak aku tampal dengan reben bercorak bunga kecil.

Inilah hasil bunga telur terkini / xpress...

Telur burung puyuh sebagai telur utk hantaran

Finally....pose baby zara pon ada dengan background bunga telur nih...

No comments:

Post a Comment